22.6.2016

Olipas ratsastus...

Ratsastin viime viikolla vain kerran ja muuten Taavilla on ollut täysin vapaata monta päivää...

Sen kyllä huomasi! Taavi oli hyvin levoton jo karsinassa laittaa kuntoon ja taluttaessa minulle vähän epämukava.

Ja ennen selkään menoa, kun vielä pari hyppypyörähdystä otti, niin tuli vahvasti viime talvi mieleen.  Silloin Taavilla oli super paljon energiaa ja olin heti pulassa jos en tehnyt sen kanssa töitä /irtojuoksuttanut.

No, Minttu sitten teki kuten aina teki... juoksutti minkä jälkeen kiipesin selkään.

Taavi meni huomattavasti lujempaa kuin mitä aikaisemmin ja ei oikein rentoutunut lainkaan kuuntelemaan minua. Laukkasin kyllä, mutta en todellakaan halunnut ratsastaa itsekseni ilman liinaa. Ei ollut sellaista luottamusta Taaviin.

Olen silti iloinen ja helpottunut, että Taavi ei pukittanut kertaakaan. Ja teki kyllä kaiken mitä pyysin.

Ei tässä mitään hätää ole.  Lisää töitä vaan Taaville ja pitää ottaa useammin haasta pois.. sieltä poisotto ei vaan kovin helposti aina suju.  Iso-Taavi kun tulee liian lähelle...

Siivosin kopin ja suihkutin läpimärän hevosen.  Taavi tykkäsi kovasti kun sai vesiletkun suuhunsa. Ja silti edelleen Taavi oli hankala taluttaa...  Hyppi ja pomppi kun siirsin tallista toiseen. On sillä energiaa  :)

Töitätöitätöitä.... Ei tässä muu auta. ..just sopivasti minulla on tallivuoroja tulossa, niin tulee oltua tallilla enemmän.
Pirteä kuin mikäkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti