1.3.2016

Paras maasto ikinä!!!

Menin aamu 7ltä tallille ja Taavi sai laukata ulkokentän paksussa hangessa.  Oli kyllä huomattavasti fyysisemmän näköistä liikkumista verrattuna eiliseen maneesityöskentelyyn... Nostelee jalkoja paljon enemmän ja käyttää itseään eri tavalla. Tekee töitä!

Harjasin tarhassa, sillä oli niin uskomattoman kaunis aamu! Mietin siinä samalla, että tekis mieli tehdä vielä jotain.... Päätin viedä maastoon.

Minulla oli vain ihan tavallinen riimu.  Huomaa, että dually halter-riimun kanssa työskentely Toven ohjeiden mukaan on tepsinyt. Olen ollut tarkempi siitä ettei Taavi vie mua, vaan mä sitä... :) luulin olevani tiukka, mutta Tove se vasta tiukka ja tarkka on!

Olen myös halunnut vaihdella noita päävehkeitä, joten välillä Taavilla on ollut päässään suitset,  naruriimu tai sitten ihan tavallinen riimu, kuten tänään... Varsasta täyspäinen ratsu.... kyllä siinä on järkyttävän paljon työtä. Ihan kaikki on hevoselle opetettava. Mutta kieltämättä ihanan kutkuttava onnistumisen fiilis kun onnistuu!

Sellaisen tunteen sain tänään tuntea. Tänään maastossa tosiaan oli tunne, että nautin... Tähän asti maastotaluttelut ovat olleet todella reippaasti kävelemistä... (KUIN VIIMEISTÄ PÄIVÄÄ!). Enkä itse ollut tänään lainkaan hikinen, kun toin Taavin takaisin tarhaan.  Ihana ihana ihana! Metsässä oli myös niin kaunista.  Paljon eläinten jälkiä...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti