5.11.2016

Sairastelu ohi... Hope so.

Heti kun Taavi alkoi parantua, niin sairastuin... nyt on takana neljä päivää kun olen tuntenut itseni parempivointiseksi. On se kyllä kamalan järkyttävää yskiä kaikki yöt läpi, niin että oksentaa. Onneksi on astmalääkkeet.

Taavi on ollut täysin levossa ja tallilta olen saanut hoitoapua niinä päivinä, kun olen ollut poissa.  Siellä toimii sellainen palvelus-vastapalvelus periaate.  Olin aikaisemmin pariin otteeseen hoitanut yhtä hevosta, että pystyin hyvällä omatunnolla olla pois.

Tänään yritin mennä vähän taluttelemaan Taavia... Oli niin kaunis päivä ja Taavi oli leppoisa.  Ei sitten ollutkaan enää 40 metrin kävelyn jälkeen.  Lyhyesti sanottuna Taavi sekosi aivan täysin.

Päätin ottaa riskin ja päästää irti.  Oli pakko. Taavi kun oli niin kamala... Ymmärrän kyllä täysin, että Taavilla on vain energiaa paljon, ettei se sillä tavalla todellakaan yhtään paha/ilkeä ole. Kamala se silti oli.

Harmitti samalla todella paljon, kun olin jo päässyt täysin eroon tuosta irtojuoksuttamisesta....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti