21.6.2019

Taavijuhannus...

...olen itsekseni kotona. Jere ja pojat ovat reissussa. Vastaavasti lähden sitten poikien kanssa kolmistaan reissuun viikon päästä.

Olen nauttinut kiireettömyydestä ja Taavin hoitamisesta, sekä ratsastamisesta. Eilenkin ratsastin kaksi kertaa!
Tänään menin pitkästä aikaa tunnille. Oli jo aikakin, sillä Taavi oli tässä ajassa vähän ehtinyt oppia siihen, että teen kaiken työn. Minun kun ei oikeasti pitäisi tehdä yhtään mitään ylimääräistä hevosen selässä.

Tänään Taavi saikin tehdä töitä. Oli ihanaa luovuttaa oma ajattelu ja vastuun hevosen liikkumisesta Mintulle.

Välillä kieltämättä teki mieli sanoa Mintulle, että Taavi alkaa nyt väsymään tai jotain sellaista... Vanhana Heikki Haapalan oppilaana olin vain hiljaa ja ratsastin ohjeiden mukaan niin hyvin kuin vaan osasin.

Lopputuloksena oli sitten hienosti ja ihanan tuntuisesti liikkuva hevonen. Taavi pääsi tunnin jälkeen suihkuun ja tarhaan... Oli raukean tyytyväinen.
TAAVI nauttii.. ja MINÄ myös... lähden tästä kävellen kaupunkiin ja haen vihdoin ja viimein pyöräni ystävän luota. On ollut siellä kohta vuoden. Repussa mukana uimakamppeet, jos uskaltautuisin uimaan.
Mitä veikkaatte?! Itse epäilen, mutta ehkä....

Mukavaa juhannusta!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti