7.4.2017

Eka päivä..

...putoamisen jälkeen ilman särkylääkkeitä. Että kyllä tässä olen ollut kipeä... ja mustelmia löytyy edelleen mielenkiintoisista paikoista...
Toissapäivänä juoksutin Taavin vain liinassa.  Olin jo päättänyt tämän jälkeen mennä ratsastamaan, mutta mahavyö unohtui siinä kun kannoin varusteet tarhaan... en sitten mennyt.

En vain jaksanut tai oikeastaan talliaika alkoi olla niin lopussa... olisin ehtinyt ratsastaa vain kymmenisen minuuttia.

Eilen olin työmatkalla Jyväskylässä ja poikkesin paluumatkalla nopeasti horzen alennusmyynneissä.  Taavi sai kesäsatulahuovan sen lampaankarvan tilalle.
Tänään sitten ratsastin. Ekan kerran putoamisen jälkeen.

Ensin kyllä juoksutin... Oli Taavi kyllä aika vauhdikas.... vein takaisin tarhaan sen jälkeen kun oli saanut juosta sen verran että on taas aivan rauhallinen.  Loimi tarhassa takaisin selkään ja heinät eteen kiitokseks...

Tein työt ja sitten Taavi pääsi lepotauon jälkeen taas töihin.

En mahtanut sille mitään, etten mitenkään pystynyt heti mennä Taavin selkään.  Juoksutin siis Taavin liinassa vielä uudestaan varusteet päällä ja sivuohjien kanssa. En ole koko talvena pitänyt sivuohjia, mutta nyt kentän pohja on ok.

Taavi oli reipas. Kiltti, mutta edelleen niin reipas!

Ratsastin.

Taavi teki siis todella reippaasti töitä vielä näiden kahden juoksutus kerran jälkeen...

Olin aika hämmästynyt.

Millä kunnolla??!? Sillä pitäisi periaatteessa olla aika huono kunto, ainakin näillä mun ratsastusmäärillä.

Ja millä "energiatankkauksella"? Kun eihän Taavi saa syödäkseen mitään muuta kuin vain heinää ja kivennäiset, sekä b-vitamiini...

Kaksi liikutuskertaa tän illan aikana, niin Taavi teki töitä yhteensä 1h ja 45 min.

(...minä myös! :D )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti