19.2.2017

Kolme hevossukupolvea...


Hannelen ja Vesan luona oli pari kuvaa, jotka sykähdyttivät minua. Olen tosiaan saanut ratsastaa kolmen sukupolven hevosia... 
Töyssy ja Jatsina
Töyssy. Hannelen luottohevonen. Olin juuri tavannut Jeren ja seurustelimme...  Hannele vaan sanoi, että ota Töyssy ja käy vähän tuolla maastossa laukkailemassa! :D Se oli niin täysin luotettava.
Töyssy, Jatsina ja Hannele
Jatsina. Jatsina on Töyssyn toinen varsa ja Taavin emä.  Olin myös ensimmäinen, joka sai kiivetä Jatsinan selkään. Jatsina oli käytävällä kiinni, kun Hannele nosti mut sinne. :) Minun ratsastukset Jatsinan kanssa jatkuivat, kun se oli noin neli- tai viisivuotias. En kovin tarkkaan muista, sillä ratsastin aluksi enemmän Jatsinan isosiskolla Pippurilla. Pippuri oli tosi kiltti ja näppärä tamma!
PIPPURI  :)

JATSINA  :)

Taavi on Jatsinan varsa. Taavissa on mielestäni todella paljon samaa kuin Töyssyssä ja Jatsinassa.

Minä Jatsinalla ja Taavi
Voi kun Taavi oli noin pieni...
Ekan kesän uudet tarhakaverit :)
IHANA TAAVI!!! Parempaa varsaa ei olisi voinut tulla!





Paljon yhteisiä muistoja...  Ja tehdään niitä vielä lisää!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti