22.7.2016

Minttu ratsasti ekan kerran! :)

Huomaan miettiväni aika usein tulevaa syksyä ja talvea..  nyt ennakoivasti ajattelin, että olisi hyvä jos Minttu ja Taavi tutustuisivat toisiinsa myös niin että Minttu ratsastaa, jotta minun olisi jatkossa helpompi pyytää ratsastusapua.
Ja muutenkin uskon näin olevan Taaville hyvä. Haluan siitä hyvän hevosen. Ei sitä aina tarvitse odottaa siihen asti, että ongelmia ilmenee tms. Kun on ammattilainen vieressä, joka tekee tätä työkseen ja vie nuoria hevosia eteenpäin.

Olen aina hyvin VAHVASTI ollut "minä itse!" Jotain on muuttunut minussa :) oli ihan oikeasti kivaa katsoa jonkun muun ratsastavan Taavilla. Olin jopa ylpeänä! Taavi oli järkevä, vaikka aluksi oli vähän turhan vauhdikkaalla päällä.

Mintun mielestä Taavin kanssa tulee nyt työskennellä enemmän ns. aikuisten hevosten avuilla. Olen vahingossa jäänyt ääniapujen tasolle :D
Sokeria... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti