23.5.2017

Onnellinen omistaja..

...Taavi oli tänään aivan superihana!
Minttu ratsasti ensin ja sitten minä.. Tuttuun tapaan.

Nyt kun olen itse mennyt kolme kertaa ihan itsekseni, niin huomaan todella ison puutteen omassa ratsastuksessani.

Haahuilen.

En pidä rajoista kiinni. Luulin, että pidän, mutta en... En todellakaan! :)

Minttu sen sijaan pitää. Taavi on todellakin avuilla jokaikisen kerran kun menen Taavin selkään Mintun jälkeen.

Täytyy siis tulla vielä tarkemmaksi ratsastajaksi.

Mun haahuilusta huolimatta Taavi oli tänään niin KOULUHEVONEN.

Ehdottomasti yksi parhaista ratsastuskerroista ikinä, mukaan laskettuna myös kaikki aikaisemmat hevoset...

Taavi pidensi ja lyhensi ravia kantaen itsensä. Laukkaakin Taavi lyhensi niin että mun leuka ihan loksahti auki kesken laukasta raviin siirtymisen!

Innostuin tän päiväisestä ratsastuksesta niin paljon, että sain aikaiseksi pestyä Taavin nahkavarusteet, vaikka olin ratsastuksen jäljiltä todella väsynyt ja hikinen.
Oli jo aikakin! Viime kerrasta on jo niin pitkä aika etten kehtaa tunnustaa... :D


2 kommenttia:

  1. Hienoa, olen iloinen teidän molempien puolesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen todella iloinen Taavista. Taavi on aivan ihana!

      Poista